
اشتباهات رایج در مدیریت زمان:
- اول کارهای آسان را انجام می دهید:
در جهت مدیریت زمان به شکل درست، تعدادی از محققان بر این باروند که، اراده در طول روز کاهش پیدا میکند. بنابراین عاقلانه ترین ومنطقی ترین کار این است که کارهایی را که تمرکز زیادی میخواهند در اوایل صبح انجام دهید. بههرحال معقول ترین شیوه آن است که اول کارهای سخت را انجام دهید، چراکه ممکن است بعدا کارهای ناخواسته ای پیش بیایند که مزاحم برنامهی شما شوند.
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0